Träffa oss

Vi vet att gymnasievalet är svårt och erbjuder därför flera sätt för dig att komma och träffa oss på. Om du har frågor om gymnasievalet kan du alltid kontakta oss direkt!

Två elever diskuterar en jordglob.
det finns bara en du

Tillsammans skapar vi plats för din personlighet.

Du är unik och det unika med CyberGymnasiet är att vi hjälper dig att ta vara på alla dina bästa egenskaper.

Men hur vet man egentligen att en skola känns rätt? Ett bra sätt brukar vara att besöka skolan och känna efter själv. Hos oss kan du träffa oss på både öppet hus och våra prova-på-dagar, och redan nu ta del av våra lokaler digitalt här på webben. Hitta besöket som passar dig bäst nedan!

gå en visning i 3D

Våra lokaler

Läs mer om våra lokaler och se dem redan nu via våra 3D-bilder.
Skolans fasad

Kontakta Cyber

Har du frågor om våra öppna hus eller prova-på-dagar? Kanske har du frågor om gymnasievalet? Du kan alltid kontakta oss direkt för att få hjälp med dina frågor.