:

Föräldramöte åk 1 14/9

September 11, 2023

Torsdagen den 14 september är det föräldramöte för vårdnadshavare till elever i åk 1 som läser på Cybergymnasiet Stockholm. Det är mycket viktigt att ni kommer till skolan och tar del av information som gäller er sons eller dotters skolgång. Skolan bjuder på fika under kvällen.

Observera att det finns möjlighet att få skriftlig information på andra språk än svenska:
arabiska, engelska, franska, kurdiska, ryska, somaliska, spanska och turkiska

16.45-17.30 – Fika och information finns på plan 6
Fika och mingel. Du som är vårdnadshavare finner information om angiven sal för respektive klass gällande presentation av rektor och föräldramöte. Du har också möjlighet att plocka med dig skriftlig information på andra språk än svenska.

17.30-19.00 – Presentation av rektor & föräldramöte hålls i angiven sal för resp. klass
Rektor presenterar sig i aulan och mentor informerar om elevernas skolgång i angiven sal. Det är viktigt att du som är vårdnadshavare kommer in på Schoolsoft och lyckas fylla i dina kontaktuppgifter innan föräldramötet avslutas. Observera att du som vårdnadshavare kommer att följa olika tider beroende på vilket program din son/dotter tillhör:

Nedanstående tider gäller för:
SA (Samhällsprogrammet)
EK (Ekonomiprogrammet)
EL (El- och energiprogrammet)
17.30-18.00 Presentation av rektor (aulan)
18.00-19.00 Föräldramöte med mentor

Nedanstående tider gäller för:
ES (Estetprogrammet)
HV (Hantverksprogrammet)
VO (Vård- och omsorgsprogrammet)
TE (Teknikprogrammet)
17.30-18.30 Föräldramöte med mentor
18.30-19.00 Presentation av rektor (aulan)

19.00-19.30 – Hjälp med Schoolsoft eller tala med skolledning och elevhälsa på plan 6
Personal hjälper dig som är vårdnadshavare om du av någon anledning inte har lyckats komma in på Schoolsoft. Det finns även möjlighet att prata med skolledning och elevhälsa.

Adress: Vanadisvägen 9B, 113 46, Stockholm

Varmt välkomna!